Januari & Februari - Reisverslag uit Waynesville, Verenigde Staten van Marlies Stoltenkamp - WaarBenJij.nu Januari & Februari - Reisverslag uit Waynesville, Verenigde Staten van Marlies Stoltenkamp - WaarBenJij.nu

Januari & Februari

Door: Marlies Stoltenkamp

Blijf op de hoogte en volg Marlies

17 Februari 2014 | Verenigde Staten, Waynesville

Ik kan niet geloven dat Januari en bijna Februari zelfs alweer voorbij is, en dat ik over ongeveer 4 maanden al naar huis ga..

Januari hier was een maand vol met de laatste trainingen van basketbal en heel veel sneeuw, dagelijks sneeuwde het elke dag en kregen we zelfs een sneeuwstorm. Tot nu toe hebben wij al 8 dagen vrij gehad van school, waarvan we heel misschien een paar dagen moet inhalen aangezien je hier in Waynesville maar 5 sneeuwdagen krijgt!

In het begin van januari ben ik met 3 andere exchange, Carmen uit Italië, Ingrid uit Noorwegen en Maija uit Finland, studenten naar de ‘Cheesecake Factory’ geweest en zijn wij wezen shoppen in de Mall! De dag daarna heb ik met mijn buurmeisje Tori, en Ingrid koekjes gebakken en hebben wij een sleepover gehad!

Helaas ben ik daarna ziek geworden, en heb ik ook mijn eerste ervaring bij de amerikaanse dokter gehad, zij vertelde mij dat ik een oor + sinus infection had, wat natuurlijk niet heel leuk was om te horen. Ik was de nacht van te voren al wakker geworden van heel veel pijn in mijn oor, en daardoor was ik de hele dag heel moe! Ik ben een week goed ziek geweest, en heb een paar dagen van school gemist en zelfs een paar basketbalwedstrijden! Nu voel ik mij gelukkig weer helemaal fit!

In de volgende weken heb ik elke dag training of basketbal wedstrijden gehad, zelfs in het weekend! Ook ben ik met vriendinnetjes naar de film geweest, uitjes naar Starbucks, met AFS naar een dansvoorstelling en nog veel meer!


Eigenlijk is het veelste veel om allemaal te vertellen wat ik elke dag doe, aangezien het nogal veel is! Gister ben ik met AFS naar Perfect North geweest, dit is een klein skigebied, 1,5 uur van Waynesville vandaan. Hier heb ik de hele dag gesnowboard wat heel leuk was, de pistes waren allemaal heel makkelijk en de meeste mensen die hier komen krijg 1 uur les en staan er dan alleen voor.. Daarom was ik wel blij dat ik gelukkig al heel wat snowboard ervaring heb!

Nu ben ik thuis aangezien het vandaag ‘Presidents day’ is, omdat ik nogal moe was van gister ben ik lekker thuisgebleven en heb ik net 2 films gekeken met Cindy. Daryl en Blade komen vandaag thuis van hun motorcross trip uit Georgia. Morgen begint gewoon elke dag school weer, en ik zit er misschien over te twijfelen om track te gaan doen, wat een soort van atletiek is, maar aangezien het heel erg zwaar is en ik er wel klaar mee ben na basketbal moet ik er nog over na te denken!

Ik kan niet wachten om weer naar Nederland te gaan, maar ik kan het ook niet voorstellen om alles hier achter mij te laten!

  • 17 Februari 2014 - 22:07

    Britt:

    Wat een heerlijk verhaal weer lieverd! Op het feit na dat je ziek geweest bent, maar gelukkig ben je weer beter!! En wat super chill dat je nog een dagje ging snowboarden. Lovely!!!! En de tijd gaat snel hé. Maar vier maanden is nog lang hoor, nog ongeveer 120 dagen, 2880 uur en dus nog 172800 minuten! én lieve Marly, geniet van elke minuut die je daar hebt! Want de ervaringen die je nu daar op doet, zijn goud waard. Can't wait to see you again! Dikke kus & knuffel

  • 17 Februari 2014 - 23:44

    Veronike:

    Hoi Marlies, drukke dagen voor je als ik het zo lees. Lekker die sneeuw, dat missen we hier in deze kwakkelwinter. Ik zie Nicki tegenwoordig elke week als ze komt trainen, erg leuk. Zet m op met atletiek, dat gaat je vast lukken. Hier inmiddels voorjaarsvakantie,wij blijven lekker weekje thuis en verwennen onze pup nog maar eens, ook al is ze al weer 8 maanden.
    Groetjes en geniet in the USA.

  • 23 Februari 2014 - 22:35

    Alexandra:

    Klinkt lekker marly, nog veel plezier daar! Ik mis je wel bobbie. Dikke lebber

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

High School Year America

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 549
Totaal aantal bezoekers 10830

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 08 Mei 2014

High School Year Amerika

Landen bezocht: