Augustus - Reisverslag uit Waynesville, Verenigde Staten van Marlies Stoltenkamp - WaarBenJij.nu Augustus - Reisverslag uit Waynesville, Verenigde Staten van Marlies Stoltenkamp - WaarBenJij.nu

Augustus

Door: Marlies Stoltenkamp

Blijf op de hoogte en volg Marlies

04 September 2013 | Verenigde Staten, Waynesville



De code van mijn locker weet ik uit mijn hoofd, ik krijg hem helaas nooit open... gelukkig mijn buurman wel..

Een maand is nu ongeveer voorbij, en tot nu toe vermaak ik mij zeker en besef ik steeds meer hoeveel geluk ik heb! En ben elke dag dankbaar dat ik hier ben! Om kwart voor 6 gaat de wekker, een uur later neem ik samen met Blade de schoolbus, én ja hij is echt geel zoals in de films! Om half 8 begint mijn eerste klas, en om half 3 neem ik de schoolbus terug, rond 3 uur ben ik thuis, doe ik huiswerk en om half 5 ga ik alweer naar mijn voetbaltraining, want dat is mijn keuze geworden!

Ik heb elke dag 2 uur lang trainig behalve zaterdag een wedstrijd en zondag vrij, we doen pushup, scrunches en mijn conditie is niks hier!

Ik heb na gedoe met mijn papieren, mijn eerste wedstrijd kunnen spelen wat heel leuk was! Ik maakte wel een handbal maar daar kon ik verder ook niks aan doen..

School is hier heel anders, en sommige vakken zijn leuk en andere minder. Ik vind Art het leukste vak die ik heb, en ananomy is verschrikkelijk moeilijk om te vertalen!

Ik ben naar mijn eerste echte amerikaanse football game geweest, ik snapte er in het begin werkelijk helemaal niks van, maar Wayneville heeft gewonnen en daar gaat het om!

In het labourweekend ben ik naar Kings Island geweest, wat echt heel erg leuk was! De dag daarna heb ik leren rijden op de kleine motorbike van Blade, en maandag op labourday, mocht ik meedoen in de Centerville parade met AFS, wacht echt onwijs leuk was! Ik voelde me een prinsesje in de wagen en iedereen riep welkom en waar kom je vandaan?!

Ik baal wel heel erg dat mijn laptop kapot is, maar die wordt zo snel mogenlijk gemaakt, ik begin iedereen wel een beetje te missen, maar ik zet mij erover heen!!

Liefs,
Marlies

  • 04 September 2013 - 19:49

    Marlous:

    Wij missen jou look liefje. Ik heb vandaag Douglas ontmoet!!
    Geniet maar lekker en hou ons op de hoogte!
    Love

  • 05 September 2013 - 08:33

    Edwin:

    Het is leuk om te zien dat je het naar je zin hebt! Een maand alweer. Begin je al een beetje op Messi te lijken?
    Nicole vindt het ook leuk om jouw stukjes te lezen.
    Have fun en we zien je over een maand of 11!!
    Greetz uit Wijk... :-)

  • 05 September 2013 - 11:44

    Veronike:

    Leuk om te lezen Marlies! Gelukkig dat voetbal gelukt is
    Groetjes van ons 4

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

High School Year America

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 10838

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 08 Mei 2014

High School Year Amerika

Landen bezocht: