Maart - Reisverslag uit Waynesville, Verenigde Staten van Marlies Stoltenkamp - WaarBenJij.nu Maart - Reisverslag uit Waynesville, Verenigde Staten van Marlies Stoltenkamp - WaarBenJij.nu

Maart

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg Marlies

09 April 2014 | Verenigde Staten, Waynesville

Ik kan niet geloven dat Maart voorbij is gevlogen, over minder dan 3 maanden vertrekt mijn vliegtuig naar Nederland alweer. Aan de ene kant kan ik niet wachten om weer thuis te zien en iedereen weer te zien, maar aan de andere kant wil ik dit alles ook niet achter mij laten!

De laatste week van februari ben ik voor de eerste keer met een vriendinnetje, van mij naar een worstelwedstrijd geweest. Het was een uur rijden en uiteindelijk zijn we maar een paar uur geweest, en ook nog eens verdwaald toen we terug gingen, maar het was wel een hele ervaring! Ook ben ik 2 keer, 5 kilometer wezen hardlopen en kregen we een nieuwe gewichten in de kelder. Voor de rest bleef Tori (mijn buurmeisje) een nachtje logeren, en ging ik met Tori en Ingrid uiteten. Voor het eerst na een lange tijd had ik aan het einde van februari heimwee, maar dat hoort er natuurlijk ook bij.

In het begin van maart, gingen we het eerste weekend naar een art show, aangezien een schilderij van mij deelnam! Mijn lerares op school vond dat ik iets moest opsturen, helaas heb ik niks gewonnen. En dan, 3 Maart, het begon te sneeuwen.. En niet een beetje ook, zoveel zelfs dat we nog een keer een dag vrij hadden van school, nu we zoveel hebben gemist van school moeten we op deze dagen een ‘Blizzardbag’ doen, wat inhoudt huiswerk en opdrachten online. Je hebt hier wel 2 weken de tijd voor, maar het is meer werk dan al het huiswerk wat ik in één week krijg!
In de tweede week had ik gewoon weer elke dag school, een paar keer hardgelopen na school. Op donderdag had ik mijn’ Basketball Banquet’, waar we met alle ouders hebben gegeten en daarna werd er over iedereen een verhaaltje gehouden. Op vrijdag met Ingrid uiteten geweest, en daarna na een paar vrienden. De zaterdag heb ik samen met Ingrid haar hostfamily 17 mile gefietst, en de zondag morgen, Nederlandse pannenkoeken gebakken voor mijn host family.

In de derde week heb ik mijn prom dress dan eindelijk gekocht, het is zeker weten de mooiste jurk die ik heb gezien, en ik ben er helemaal verliefd op! In het weekend ben ik samen met Meghan een Prom dress voor haar gaan halen, en zijn we wezen lunchen. In de avond kwam een vriendinnetje van Ingrid, die ook uit Noorwegen komt, en een exchange student is in Cleveland, Ohio. Met Tori, Meredith en Ingrid hebben we toen een meidenavondje gehad!

De laatste week van Maart ben ik wezen hiken met Meghan, en daarna naar Skyline geweest. De volgende dag zijn Ingrid en ik naar een ‘Rollar Derby’ geweest, wat een wedstrijd is tussen vrouwen die elkaar proberen in te halen op rollerskates, het was het raarste ooit, maar ook heel interessant om te zien! Ook ben ik met mijn liaison van AFS en Ingrid naar een hele grote outlet mall geweest, waar ik eigenlijk bijna niks heb gekocht, haha. Daarna zijn we naar een heel luxe restaurant geweest, onze liaison is een hele gezellig vrouw en ze is een beetje onze oma hier! Ook heb ik deze week met Tori (buurmeisje) en Daryl (host dad) met geweren en pistolen geschoten, waar ik steeds beter in wordt!

Tussen dit alles door heb ik het ook voor elkaar gekregen om mijn inschrijving voor International Business and Management Studies in Amsterdam af te krijgen, en ik ben hier ook toegelaten! Voor de rest ga ik deze vrijdag naar Florida, waar we onder andere naar Seaworld, Universal Studios, Aligatorland, Wet&Wild Waterpark en het strand gaan!

Hoe gaat het daar in Nederland?

Kusjes, Marlies

  • 09 April 2014 - 02:12

    Vladimir:

    UFOs will nuke: UNSC in NY[NY], Chicago[IL], LA[CA], Houston[TX] and Miami[FL]. Also destroyed by nukes are: Mexico City[Mexico], Bogota[Colombia], Rio de J. and Sao Paulo[Brazil], Santiago[Chile], London and Manchester[UK], Amsterdam and The Hague[NL], Brussels[B], Paris and Lyon[F], Madrid and Seville[ES], Frankfurt/M and Berlin[D], Rome and Milan[I], Athens[Greece], Istanbul and Ankara[Turkey], Moscow and Nizhny Novgorod[Russian Federation], New Delhi and Mumbai[India], Beijing and HK[PRC], Bangkok[Thailand], Tokyo[Japan], Seoul[ROK], Sydney and Melbourne[Australia].

  • 09 April 2014 - 08:36

    Veronike:

    Wauw, go for it girl! Nog lekker volop genieten van Amerika deze laatste maanden en gefeliciteerd met je toelating in Amsterdam.

  • 09 April 2014 - 10:48

    Mama:

    Die eerste reactie is wel raar...geniet nog maar lekker van de komende paar maandjes, veel plezier in Florida. Ik ben jaloers.
    Voor je het weet ben je weer thuis. Dan mag je nog met ons mee op vakantie en dan wellicht kamers in Amsterdam...
    Liefs uit Doorn
    xxxMamamamamamama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

High School Year America

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 531
Totaal aantal bezoekers 10824

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 08 Mei 2014

High School Year Amerika

Landen bezocht: